ایجاد فضاى مناسب سرمایه گذاری با هدف اشتغالزایی درجزیره هرمز

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۷۰۶۹۹
ایجاد فضاى مناسب سرمایه گذاری با هدف اشتغالزایی درجزیره هرمز
سرپرست معاونت هماهنگى امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: باید برنامه مدون و عملیاتی برای توسعه جزیره هرمز داشته باشیم که همه ابعاد در این برنامه در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی فیروزی در جلسه کارگروه ویژه توسعه جزیره هرمز با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جزیره هرمز مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این جزیره باید توسعه پیدا کند، عنوان کرد: توسعه هرمز باید بر مبنای هویت فرهنگی و گردشگری این جزیره صورت گیرد.

فیروزی ادامه داد: باید برنامه مدون و عملیاتی برای توسعه جزیره هرمز داشته باشیم که همه ابعاد در این برنامه در نظر گرفته شود و وظایف هر دستگاه، منابع مورد نیاز و تمامی موارد باید در این برنامه مشخص باشد تا به اهداف مورد نظر برای جزیره هرمز دست یابیم.

وی افزود: برنامه ریزی در جهت برگزاری مجموعه ای از جشنواره های فرهنگی، هنری و گردشگری و همچنین معرفى و بازاریابی در جهت رشد فروش صنایع دستی جزیره هرمز، از دیگر مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد.

فیروزی تصریح کرد: باید فضاى مناسب براى سرمایه گذاری در جزیره هرمز فراهم و همچنین زیرساخت های مورد نیاز در این جزیره در راستای افزایش جذب گردشگر با هدف تامین معیشت و اشتغال مردم جزیره هرمز، ایجاد شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز