هشدار ناپایداری وضعیت جوی در هرمزگان

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۰۷:۳۸:۱۷
کد خبر: ۱۲۷۸۲۷۵
هشدار ناپایداری وضعیت جوی در هرمزگان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: خروجی نقشه ها و مدل های هواشناسی برای روزهای آینده بیانگر ناپایداری وضعیت جوی و گذر امواج تراز میانی جو در هرمزگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مهرداد حسن زاده ضمن اعلام این خبر، عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد را طی روزهای شنبه چهارم دی تا سه شنبه هفتم دی ماه خواهیم داشت.

حسن زاده ، به منطقه های تحت تاثیر این سامانه جوی اشاره کرد و گفت: این سامانه به طور پراکنده سطح استان به ویژه در مناطق شرقی و شمالی و مناطق دریایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی به توصیف سامانه مورد انتظار پرداخت و بیان کرد: احتمال بالا آمدن آب رودخانه های فصلی در برخی نقاط شرقی و شمالی از دیگر وضعیت های مخاطره آمیز این سامانه است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه  ۱۴۰۰/۱۰/۸ تا اواسط هفته آینده نیز استان هرمزگان تحت تاثیر یک موج بارشی نسبتاً فعال قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال بالا آمدن آب رودخانه های فصلی به ویژه در نقاط شرقی استان از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز