شهرستان بشاگرد نماد تدین و ولایت مداری در هرمزگان است

۱۴۰۰/۱۰/۰۶ - ۰۷:۳۶:۳۲
کد خبر: ۱۲۷۸۷۴۳
شهرستان بشاگرد نماد تدین و ولایت مداری در هرمزگان است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهرستان بشاگرد نماد تدین، ولایت مداری و عشق به اهل بیت عصمت و طهارت "علیه السلام" در استان هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی رئوفی در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بشاگرد که با حضور امام جمعه شهرستان بشاگرد، مدیرکل حراست استانداری، اعضای شورای اداری و تامین، معتمدین و بزرگان شهرستان بشاگرد برگزار شد، با اشاره به اهمیت این شهرستان، عنوان کرد: شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان نماد تدین و ولایت مداری است.

 رئوفی در همین خصوص، افزود: ویژگی خاص دیگر مردم شهرستان بشاگرد ارادت ویژه به خاندان عصمت و طهارت "علیه السلام" است که زبان زد عام و خاص است و سند این ارادت به اهل بیت "علیه السلام" در آثار تاریخی و سنگ نوشته ها موجود است.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بشاگرد، تصریح کرد: انتخاب فرماندار شهرستان بشاگرد از بین نیروهای توانمند این شهرستان فرصتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رشد و اعتلای جوانان این مرز و بوم قرار داده است و باید با عملکرد و کارآمدی مناسب قدر این اعتماد را دانست و با وحدت و همدلی زمینه موفقیت فرماندار جوان این شهرستان فراهم شود.

رئوفی خاطرنشان کرد: اعتماد دولت سیزدهم به جوانان بشاگردی را باید قدر دانست و با وحدت و همگرایی زمینه برای حضور سایر جوانان مستعد بشاگردی در دیگر مناصب مدیریتی استان را بیش از پیش مهیا کرد.

 وی افزود: به سفارش امیرالمؤمنین حضرت امام علی "علیه السلام" ، فرمانداران سعه صدر را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم را تکریم کنند.

 رئوفی ، با اشاره به روند توسعه شهرستان بشاگرد، خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر گسیل امکانات مختلف به این شهرستان، شاهد حضور نیروهای توانمند این شهرستان در مناطق مختلف استان هستیم.

 وی در همین خصوص، افزود: بشاگرد به سطحی از رشد علمی رسیده است که شاهد تربیت پزشک و نیروهای متخصص مورد نیاز بخش های مختلف از بین جوانان این خطه هستیم.

 رئوفی افزود: باید با وحدت و همدلی، مسیر رشد و توسعه بشاگرد را بیش از پیش مهیا کنیم و در تحقق این مهم، بزرگان، معتمدین و متنفذین بشاگردی نقش بسزایی دارند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: ضروری است فرمانداران با بسیج امکانات در مسیر رفع مشکلات گام بردارند.

 رئوفی تصریح کرد: فرمانداران نمایندگان عالی نظام و دولت در شهرستان ها هستند و این امر اهمیت جایگاه آنها را برای خدمت رسانی به مردم دو چندان کرده است.

 وی گفت: فرمانداران و مدیران از نقدهای سازنده استقبال کنند و بسیاری از نقدهای سازنده راهگشای حل مشکلات مردم و یاری کننده مدیران در پیشبرد امور است.

 در این آیین یعقوب دادعلی زاده به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بشاگرد معرفی و از  زحمات احمد محمودی فرماندار سابق این شهرستان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز