بندرگاه هرمز نگارستان فرهنگ و رسوم ساحل نشینان

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۸۲۵۹۶
بندرگاه  هرمز نگارستان  فرهنگ و رسوم ساحل نشینان
مدیر بندرگاه چند منظوره هرمز از گشایش نمایشگاه عکس پرتره اهل هرمز با موضوع معرفی آداب و سنت های کهن مردمان این جزیره به گردشگران در خانه جری پولاک واقع در بندرگاه هرمز خبر داد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی ادیمی اظهار داشت: نمایشگاه عکس پرتره با هدف معرفی غنای فرهنگی و هویت اصیل مردمان جزیره رنگین کمانی خلیج فارس از در خانه موسوم به جری پولاک دایر شده است.

ادیمی، استقبال گردشگران از برپایی نمایشگاه های دوره ای فرهنگی و هنری در بندرگاه هرمز را برای خالقین آثار و هنرمندان استان بسیار دلگرم کننده ارزیابی کرد و گفت: زیر ساخت های ایجاد شده در این بندر بعنوان تنها مبدا ورود به جزیره که توسط سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد شده، امروز به نگارخانه و ویترینی مهم جهت ارائه آثار هنرمندان مبرز استان تبدیل شده تا گردشگران علاوه بر لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی جزیره، از آثار هنرمندان خلاق این استان نیز بازدیدی داشته باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس با عنوان "اهل هرمز" در جزیره رنگین کمانی خلیج  فارس بیانگر آداب و رسوم اهالی شریف هرمز است که از  قاب دوربین هنرمند عکاس حسن بردال به تصویر کشیده شده است.

به گفته مدیر بندر هرمز از ابتدای سال تا کنون 3 نمایشگاه با موضوعات مختلف در بندرگاه هرمز دایر شده که بر اساس تقویم زمان بندی دو نمایشگاه دیگر نیز تا پایان سال در این مکان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛  نمایشگاه "اهل هرمز" همه روزه تا ۲۴ دی‌ماه در خانه تاریخی جری پولاک واقع در بندرگاه جزیره هرمز پذیرای  بازدید کنندگان است .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز