برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های متنوع با هدف معرفی هرمز

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۰۷:۲۳:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۴۷۴۵
برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های متنوع با هدف معرفی هرمز
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از برنامه‌ریزی برای برگزاری مجموعه‌ای از جشنواره‌های متنوع با هدف معرفی هرمز در سطح وسیع و افزایش جذب گردشگر در این جزیره، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی فیروزی در جلسه کارگروه ویژه توسعه جزیره هرمز با بیان اینکه برگزاری مجموعه‌ای از جشنواره‌های متنوع در جزیره هرمز در دستور کار است، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و پیش‌بینی های انجام شده، این جشنواره‌ها در موضوعات مختلف، از پانزدهم بهمن سال جاری تا پانزدهم اردیبهشت سال آینده، در جزیره هرمز برگزار می‌شوند.

 فیروزی ادامه داد: این جشنواره‌ها متناسب با اسناد توسعه و پیشرفت و شرایط اقلیمی و بومی جزیره هرمز به مرحله اجرا خواهند رسید.

 وی به اثرگذاری اقدامات فرهنگی اشاره کرد و افزود: مردم شریف جزیره هرمز شهدای بسیاری را در راه انقلاب اسلامی و دفاع از ایران اسلامی تقدیم نموده‌اند که این جنبه مهم هرمز به عنوان جزیره ایثار و شهادت، باید در برگزاری این جشنواره‌ها نمود داشته باشد.

 فیروزی با اشاره به اهمیت گردشگری دریایی در جزیره هرمز، تصریح کرد: باید برای این مهم برنامه‌ریزی و امکانات مناسب جهت گردشگری دریایی و همچنین ورزش های آبی در جزیره هرمز ایجاد شود.

 وی گفت: از طریق برگزاری این جشنواره‌ها باید با به کارگیری شیوه‌های نوین، جزیره هرمز در سطح وسیعی معرفی و جذب گردشگر برای این جزیره، افزایش یابد.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان همچنین از پیگیری ثبت جهانی جزیره هرمز خبر داد و خاطرنشان کرد: فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری جزیره هرمز باید به بهترین شکل معرفی و در معرض دید عموم قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز