کلاهبرداری ۲۵۰ میلیاردی در بندر عباس

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۰۷:۴۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۸۴۷۵۲
کلاهبرداری ۲۵۰ میلیاردی در بندر عباس
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که با انتقال و فروش مال غیر بالغ بر 250 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی ودستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با شگرد فروش و انتقال مال غیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جعفری افزود: در تحقیقات و بررسی های دقیق و شبانه روزی صورت گرفته مشخص شد، متهم با یک فقره وکالت نامه جعلی در یکی از دفاتر اسناد رسمی اقدام به انتقال قطعی مالکیت پلاک های ثبتی و 27 باب مغازه واقع در "بندرعباس" به نام خود و خواهرش کرده و املاک فوق را به فروش رسانده و پس از محکومیت در مراجع قضائی متواری شده است .

وی تصریح کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات علمی و هوشمندانه وی را در یکی از استان های مجاور شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.

جعفری با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد به عموم شهروندان توصیه کرد: در هنگام معاملاتی نظیر خرید ملک و زمین هوشیار بوده و پس از تحقیق و بررسی از مبادی قانونی و اطمینان از صحت و سقم اسناد و مدارک مربوطه و هویت مالک اصلی اقدام به پرداخت وجه کنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز