نجات جان پسر بچه ۱۱ ساله از مرگ حتمی در بیمارستان میناب

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۰۷:۵۷:۰۳
کد خبر: ۱۲۸۴۷۵۷
نجات جان پسر بچه ۱۱ ساله از مرگ حتمی در بیمارستان میناب
رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب از نجات جان پسر بچه ۱۱ ساله تصادفی در میناب خبرداد

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، یدالله رئیسی گفت: به دنبال سانحه ترافیکی و انتقال پسر بچه ۱۱ ساله ، اهل و ساکن شهر هشتبندی با حالت شوک و با خونریزی داخلی وسیع از ناحیه شکم ،تحت عمل موفقیت‌آمیز توسط  متخصص جراح عمومی قرار گرفت و از مرگ حتمی نجات یافت.

محسن کوپایی ملک متخصص جراح عمومی بیمارستان میناب با بیان اینکه: بیمار پس از اقدامات تشخیصی اولیه، بلافاصله تحت اینتوباسیون به اتاق عمل انتقال یافت.

کوپایی افزود: از آن جایی که بیمار با خونریزی همراه بود ابتدا با لاپاراتومی تجسسی توانستیم عامل خونریزی دهنده که با پارگی کامل روده ، پارگی شدید طحال و کبد همراه شده بود شناسایی و عمل  ترمیم و تثبیت انجام شود که بیمار پس از ساعتی بعد از عمل  به اندامهای درونی پاسخ مثبت نشان داد.

وی عنوان کرد : از آنجائیکه شرایط بیمار بحرانی بود و خون زیادی را از دست داده بود ۲ واحد خون  در ۲ مرحله به وی اهداء شد  و بیمار پس از ۴  ساعت تحت عمل موفقیت آمیز جراحی ، تحت نظر متخصص بیهوشی به بخش مراقبتهای ویژه انتقال یافت .

رئیسی اظهار کرد: با توجه به مولتی تروما بودن و نیاز به درمان مجهز تر ارتوپدی پس از پایداری وضعیت بیمار و پس از ۴۸ ساعت به مراکز درمانی استان اعزام شد لازم به ذکر است با پیگیری های مجدد از چگونگی وضعیت بیمار حال عمومی وی بسیار  خوب و  مثبت اعلام شد.

 انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز