آغاز برنامه اجرایی و عملیاتی آمایش صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۸۵۳۶۵
آغاز برنامه اجرایی و عملیاتی آمایش صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان
مسؤل طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری و رئیس مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی در سفر خود به استان هرمزگان، طی نشستی با فعالین اقتصادی از اجرای طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، احمد تشکینی در این نشست گفت:  برنامه آمایش صنعتی از مهمترین برنامه های وزارت صمت است که در این برنامه به دنبال تدوین برنامه اجرایی و عملیاتی برای تمام استان ها به تفکیک شهرستان ها هستیم.

تشکینی، ۲ سرفصل اصلی برای این برنامه مطرح کرد و افزود: طبق این برنامه پتانسیل ها و ظرفیتهای حوزه صنعت، معدن و بازرگانی داخلی و تجارت خارجی موجود در هر استان به تفکیک شهرستانها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: براساس پتانسیل ها و ظرفیتهای بررسی شده، برای ۳ الی ۴ سال پیش، پروژه ها و طرح های اولویت دار برای هر استان و شهرستان مشخص می شود.

تشکینی مطرح کرد: طرح های نیمه تمام  بالای 60 درصد، واحدهای فعالی که امکان توسعه دارند، فعالیتهایی که پتانسیل آن به منظور ایجاد فعالیتهای جدید وجود دارد، احیاء معادن راکدو توسعه زیرساختها و شهرکهای صنعتی طبق پروژه ها و طرح های اولویت دار به مرحله بهره برداری رسانده می شوند.

وی اعلام کرد: تا پایان سال جاری نسخه اولیه برنامه اجرایی و عملیاتی تمام استانها به تفکیک شهرستانها آماده ارائه خواهد بود.

تشکینی بیان داشت:  مکاتباتی با تمام استانهای صمت در راستای تشکیل کمیته انجام شده است که در این کمیته چارچوب اولیه مورد بازبینی قرار گرفته و پس از نهایی شدن جهت اجرای برنامه عملیاتی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز