کمک ۳۰۰ میلیون ریالی کارکنان آبفا به دانش آموزان مستعد کم برخوردار

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۷:۵۳:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۹۷۷۱
کمک ۳۰۰ میلیون ریالی کارکنان آبفا به دانش آموزان مستعد کم برخوردار
کارکنان شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف کمک به دانش آموزان مستعد کم برخوردار تحت پوشش بنیاد رویش سفره خیریه برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، این سفره خیریه با شعار صبحانه ای با طعم لبخند همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در محوطه شرکت آب و فاضلاب برگزار شد.

در این روز کارکنان با پخت صبحانه و درآمدهای حاصل از آن به دانش آموزان مستعد کم بضاعت کمک کردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم ضمن قدردانی از مشارکت کارکنان آبفا در این سفره خیریه و همچنین بنیاد رویش افزود: کارکنان آبفا هر ساله به بهانه های مختلف یاری گر نیازمندان در قالب برنامه های مختلف بوده اند که یکی از این برنامه ها سفره خیریه است.

قصمی افزود: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی امکان برپایی این مراسم طبق سنت همیشگی میسر نشد اما کمک های مجموعه آبفا به شکل دیگری انجام شد.

به گفته وی، سال گذشته کمک های کارکنان آبفا در قالب جمع آوری کمک مالی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بسته های معیشتی صورت گرفت که امسال با توجه به بهبود شرایط کرونایی، سفره خیریه نیز برپا شد که مبلغی بالغ بر 300 میلیون ریال جمع آوری و به حساب بنیاد رویش واریز شد.

گفتنی است، در این مراسم از سوی عبدالرضا نادری پور مدیر عامل بنیاد رویش از تلاش های مدیرعامل آبفا به دلیل مشارکت کارکنان این مجموعه در کمک به دانش آموزان مستعد کم برخوردار با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز