تحقق وعده نماینده وزیر مردم در سفر به مناطق شرق هرمزگان

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۹۷۸۵
تحقق وعده نماینده وزیر مردم در سفر به مناطق شرق هرمزگان
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از ارسال اولین محموله اهدایی لوازم خانگی وزارت مردم در پی بازدید یک مسئول دولتی به مناطق سیل زده شرق هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، هادی ابراهیمی گفت: حدود یک هفته پیش بود که در سفر مدیر کل امور استانهای وزارت مردم از چند روستای سیل زده میناب و بازدید ایشان از چند خانواده با دستور تامین برخی اقلام خانگی مورد نیاز و همراهی شرکت فولاد صبای خلیج فارس امروز این وسایل به خانواده های مورد نظر تقدیم شد،هر چند این کمک در برابر حجم آسیب های سیل خیلی ناجیز است اما لبخند شادی امروز این خانواده ها بیش از تمام باران اخیر دل ما را شاد کرد و به راه خدمت رسانی در مسیر وزارت مردم مصمم تر ساخت .وزارت مردم در هرمزگان تمام تلاش خود را در مسیر خدمت به مردم شریف استان بسیج کرده است .

 ابراهیمی افزود: در پی بازدید آقای جلیلی مدیرکل محترم  امور استان های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مناطق سیل زده هرمزگان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان هرمزگان؛ اولین محموله کمکهای دولتی از ناحیه وزارت مردم امروز دوم بهمن تحویل خانواده های سیل زده گردید.

وی افزود: این روحیه جهادی افتخاری است که در این دولت قطعا انگیزه و شوق خدمت صادقانه فراهم کرده و بر همین اساس از همه شرکت ها، مجموعه های بزرگ کارفرمایی و تعاونگران و خانواده کار و تلاش خواسته ایم هر کس به توان خود و مجموعه تحت مدیریت در این راه پر خیر و برکت باعث و بانی این عمل خیرخواهانه شود و انشالله در ایام الله دهه فجر سعی داریم مناطق و روستاهای بیشتری با استفاده از ظرفیت و پتانسیل وزارت مردم خدمات گسترده تری به این خطه محروم و سیل زده ارائه کنیم چرا که معتقدیم کار برای خدا و خلق خدا لذتی دارد که به راحتی این توفیق نصیب انسان نمی شود.

حسن اسلامی، ریس شورای اسلامی روستای مازغ میناب گفت: محموله اهدایی لوازم خانگی وزارت کار، اولین محموله ای است که در پی بازدید یک مسئول دولتی به روستای سیل زده مازغ رسیده است.

 همچنین فاطمی دهیار روستای تنبک به نیابت ازهمه اهالی از حسن توجه مجموعه وزارت کار به دلیل کمکهای ارسالی تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، اقلام اهدایی شامل  یخچال فریزرخانگی و اجاق گاز بود که توسط خانم میرابی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان میناب  به نیابت از «وزارت مردم» به پنج خانوار در روستاهای سیل زده میناب اهدا شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز