برگزاری مانور ترکیبی اطفاء حریق در بندر شهید رجایی

۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۹۱۷۲۷
برگزاری مانور ترکیبی اطفاء حریق در بندر شهید رجایی
مانور مشترک و ترکیبی با محوریت اطفاء حریق تجهیزات، امداد و نجات و رفع آلودگی زیست محیطی با هدف ارتقاء توان عملیاتی در مواجهه با حوادث غیر مترقبه در بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مانور مشترک و ترکیبی اطفاء حریق تجهیزات، امداد و نجات و رفع آلودگی زیست محیطی توسط پرسنل ایستگاه آتش نشانی، درمانگاه و مشارکت سه شرکت پایانه نگهداری کانتینر و شرکت مخازن نفتی در بندر شهید رجایی برگزار شد.

این مانور با هدف ارتقا توان عملیاتی و تاب آوری زیر ساخت ها در شرایط اضطرار، صیانت از سرمایه های انسانی و تجهیزات در مواجهه با مخاطرات، ایمن سازی کالاها و استمرار کارکرد و تدوام خدمات ضروری و وابسته به حوزه ایمنی عملیاتی شد.

در مانور یاد شده بررسی میزان آمادگی پرسنل، ارزیابی تجهیزات و سیستم های ارتباطی، توانمندی فرماندهی عملیات در بکارگیری تجهیزات موجود و هماهنگی بین تیم های امداد و نجات، اطفاء حریق و افزایش آگاهی پرسنل آتش نشانی، درمانگاه و شرکت ها مورد توجه قرار گرفت .

در این مانورمشترک علاوه بر 100 نیروی انسانی  12 دستگاه خودروامداد ونجات نیزمشارکت داشتند.

گفتنی است؛ با توجه به وسعت و تنوع کالاهایی که در بندر شهید رجایی بعنوان بزرگترین بندر تجاری کشور نگهداری می شود برگزاری مانورهای ترکیبی بشکل مداوم و مستمر مورد توجه بوده ، بشکلی که این مانورها هر ماه با ترسیم سناریوی از پیش تعیین شده اجرا و نقاط قوت و ضعف پس از احصا در جلسه دیگری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز