آغاز عملیات احداث ۴طرح عظیم فولادی در شرکت فولاد هرمزگان

۱۴۰۰/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۶۸۶۲
آغاز عملیات احداث ۴طرح عظیم فولادی در شرکت فولاد هرمزگان
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن اعلام آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه بزرگ از سوی این شرکت، گفت: با نگاه ویژه مدیران فولاد مبارکه، مجموعه فولاد هرمزگان فصل جدیدی از توسعه را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، عطاا... معروفخانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه بزرگ فولادی افزود : با جدیت توسعه صنایع فولادی در هرمزگان را پیگیری می‌کنیم و فلسفه وجودی فولاد مبارکه ایجاد زیرساخت و توسعه فولاد در کشور است.

معروفخانی اظهار امیدواری کرد ، با ایجاد توسعه و افزایش تولید و اشتغال‌زایی در هرمزگان گام‌های مؤثری را برداریم و بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی با اشاره به این موضوع که در دهمین سالروز تأسیس شرکت فولاد هرمزگان آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد : در ۱۰ ماهه گذشته فولاد هرمزگان در زمینه درآمدزایی و افزایش تولید رکورد بسیاری را به ثبت رسانده که این دستاورد مرهون مجاهدت نیروهای متخصص و تلاش بی‌وقفه کارگران است.

معروفخانی تصریح کرد: کارگران صنعت فولاد هرمزگان در گرمای طاقت‌فرسا بی‌وقفه برای اعتلای نام ایران و مجموعه‌ی فولاد هرمزگان تلاش می‌کنند و سعی دارند تا مجموعه بزرگ فولادی رکوردهای کم‌نظیری به ثبت برساند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان یادآور شد : امروز با نگاه ویژه مدیران فولاد مبارکه، مجموعه فولاد هرمزگان فصل جدیدی از توسعه را آغاز کرده است.

گفتنی است، عملیات اجرایی ۴ پروژه شامل احداث مدول سوم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت ۹۰۰ هزار تن در سال، احداث واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال مترمکعب بر ساعت اکسیژن، احداث سیلوهای ذخیره آهن اسفنجی با ظرفیت ۲۸ هزار تن و احداث مگا مدول احیا مستقیم شرکت ستاره سیمین هرمز با ظرفیت یک‌میلیون و ۷۰۰ هزار تن در سال و با سرمایه‌گذاری فولاد هرمزگان امروز صورت پذیرفت.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز