بیش از هزار دانشجوی بسیجی از ایزوایکو بازدید کردند

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۷:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۰۱۵۲۳
بیش از هزار دانشجوی بسیجی از ایزوایکو بازدید کردند
به همت سازمان بسیج دانشجویی کشور و با همکاری حوزه ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو نزدیک به هزار دانشجوی بسیجی از ایزوایکو بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، این برنامه در بهمن ماه و با ورود اولین گروه بازدیدکنندگان شروع و به مدت یک هفته ادامه داشت که هر روز در قالب گروه های 110 تا 130 نفری دانشجویی از سه استان مختلف کشور میهمان ایزوایکو بودند.

در این برنامه بالغ بر هـزار دانشجو از استانهای تهران، اصفهان، یزد، کرمان، آذربایجان، خراسان، کرمانشاه، چهارمحال بختیاری، سیستان و بلوچوستان، خوزستان و دیگر استانهای کشور حضور داشتند، که ضمن آشنایی با مجموعه ایزوایکو از گروههای مختلف این مجتمع و پروژه های درحال انجام بازدید کرده و ضمن برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با برنامه های این صنعت در راستای توسعه اقتصاد دریا محور و همچنین مسائل و نکات فنی آشنا شدند.

کارگاه های مختلف برش، خم کاری، جوش و سکشن سازی ، پارکینگهای نوسازی و تعمیرات ، حوض های خشک ایزوایکو ، سایت ساخت سکوهای نفتی و گازی ، سیستم های مختلف از آب گیری و به آب اندازی و اسکله های مجتمع، از جمله بخش‌هایی بود که مورد بازدید دانشجویان قرار گرفت.

 لازم به ذکر است که  در روند بازدید از هر بخش مجموعه مسئول مرتبط حوزه، دانشجویان را همراهی و ضمن شرح کار آن بخش پاسخگوی سوالات دانشجویان بودند.

مجموعه ایزوایکو درنظر دارد اینگونه بازدیدها را در مقاطع مختلف دانش آموزان و دانشجویان  جهت ایجاد روحیه و انگیزه در حل مشکلات کشور، آشنایی با نوع فعالیت های صنعت دریایی و همچنین پروژه های انجام شده در این مجتمع برنامه ریزی و به شکل مستمر برگزار نماید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز