جذب ۳۰ نفر در آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

۱۴۰۰/۱۲/۰۹ - ۱۱:۴۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۰۳۷۵۷
جذب ۳۰ نفر در آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: ۳۰نفردر آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان جذب می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی جامعی گفت: شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری با رویکرد بومی گزینی شهرستانی  در آزمون استخدامی جهاد کشاورزی مد نظر قرار گرفته است و پیرو اطلاع رسانی های قبلی جهت ثبت نام متقاضیان استخدام  به زودی ۳۰نفردر آزمون استخدامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان جذب خواهند شد.

جامعی در خصوص چگونگی حضور فارغ التحصیلان  در نهمین آزمون فراگیر  استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ بیان داشت: با اتمام ثبت نام در این دوره از آزمون استخدامی وفرآیند جذب متقاضیان واجد شرایط در دستور کار می باشد.

وی در خصوص میزان و چگونگی حضور در آزمون استخدامی کشور، گفت: تمام تلاش ما و سایر دست‌اندرکاران  بر این امر استوار بوده که در این آزمون بتوانیم با رعایت اصل شایسته‌گزینی ، عدالت‌محوری  وماندگاری نیرو در جذب و استخدام، زمینه‌های حضور جوانان متخصص، خلاق و متعهد به مبانی توسعه ایرانی اسلامی را فراهم آوریم.

 جامعی اظهار امیدواری کرد، پس از اعلام نتایج آزمون شاهد تحول و تحرک در بخش‌های از واحدهای سازمانی بلاخص در رشته های شغلی آب وخاک ، دامپروری، حقوقی ، مالی، اداری و سایر رشته ها که با کمبودشدید نیرو مواجه بوده باشیم.

وی در خصوص میزان سهمیه اختصاص یافته به وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته ، برای ستاد وزارت و سازمان جهادکشاورزی استان ها جمعا ۱۰۰۰نفر دررشته های شغلی عمومی واختصاصی در  ستاد وبلاخص در شهرستانهای دارای کمبود شدید نیرودر نظر گرفته شده است.

به گفته جامعی ، با توجه به میزان خروجی نیروها ناشی از بازنشستگی و اضافه شدن وظایف و ماموریت‌های جدید  این سهمیه پاسخگوی نیازهای متنوع نیروی انسانی در سازمان جهاد کشاورزی نخواهد بود، اما گام امیدبخشی است که در دولت انقلابی و مردمی برداشته شده که قطعا این فرصت استخدامی بدنه کارشناسی بخشی از واحدهای سازمانی را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز