برگزاری آموزش اطفاء حریق ویژه مدیران بوستان های شهر بندرعباس

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۳۰۸۹۰۵
برگزاری آموزش اطفاء حریق ویژه مدیران بوستان های شهر بندرعباس
مدیر بحران وپدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس از برگزاری دوره آموزشی و بازآموزی اطفاء حریق ویژه مدیران بوستان های محل اسکان گردشگران‌ نوروزی با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در محل مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شهرداری بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،مظفر آرمیده ضمن تشکر و خدا قوت به همکاران پرتلاش شهرداری گفت: با توجه به فرا رسیدن نوروز و حضور گردشگران نوروزی در شهر بندرعباس، دوره آموزشی اطفاء حریق بصورت عملی توسط کارشناس آموزشی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ویژه مدیران بوستان های محل اسکان گردشگران به منظور آشنایی با حوادث و حریق های احتمالی ، نحوه استفاده از انواع خاموش کننده ها برگزار شد.

آرمیده هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح آگاهی و مهارت های عمومی، آگاهی در مواجه با حوادث ، مفاهیم ایمنی و آتش نشانی،  چگونگی استفاده از کپسول های اطفاء حریق و کمک در حین وقوع حوادث احتمالی می باشد.

وی با اشاره به مهم و ضروری دانستن این دوره ها بیان کرد: حوادث همیشه در کمین هستند. بنابراین دانستن چگونگی برخورد با حوادث در مواقع اضطراری از نیازهای اصلی جهت مدیریت بحران است .

در پایان نیز افراد بصورت عملی و آزمایشی به استفاده از کپسول های اطفاء حریق پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز