برگزاری دوره آموزشی جوشکاری صنعتی ویژه جوانان هرمزگان

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۸۹۴۲
برگزاری دوره آموزشی جوشکاری صنعتی ویژه جوانان هرمزگان
در راستای توانمندسازی جوانان استان هرمزگان، دوره آموزشی جوشکاری صنعتی برای نخستین مرتبه به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، در راستای توانمندسازی جوانان استان هرمزگان، دوره آموزشی جوشکاری صنعتی برای نخستین مرتبه به همت شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در مرکز شماره یک فنی و حرفه‌ای بندرعباس آغاز شد.

این دوره آموزشی که به صورت پودمانی به مدت 6 ماه توسط متخصصان شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برگزار می‌شود شامل سرفصل‌های تئوری و عملی جوشکاری در صنعت و همچنین اصول ایمنی و بهداشت جوشکاری است.

در پایان این دوره آموزشی فراگیران با اصول جوشکاری صنعتی با توانایی‌های لازم به صورت تئوری و عملی آشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان برای حضور در دوره‌های آتی این مهارت آموزی با مراجعه به سامانه آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان می‌توانند اقدام به نام‌نویسی کنند.

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس علاوه بر وظیفه‌ی ذاتی خود مبنی بر تأمین امنیت سبد سوخت ایران اسلامی و تولید بخش عمده‌ای از فرآورده‌های استراتژیک صادراتی و مورد نیاز کشور، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را همواره مدنظر قرار داده و سعی داشته است تا به‌عنوان صنعتی نمونه با نگاه به جوامع محلی و توانمندسازی آنان نقش‌آفرینی کند.

این دوره آموزشی نیز با این هدف برای نخستین مرتبه در استان هرمزگان با بهره‌گیری از دانش متخصصان شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم در راستای تربیت جوانان ماهر در استان گام‌های مهمی را برداریم.

انتهای پیام

نظر شما