هفته زمین پاک فرصت مناسب برای توجه به نگاه داشت زمین است

۱۴۰۱/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۰۴۰۵
هفته زمین پاک فرصت مناسب برای توجه به نگاه داشت زمین است
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: فرا رسیدن روز و هفته زمین پاک فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاه داشت زمین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، رحمت الله دهقانی گفت: به مناسبت هفته زمین پاک برنامه های متعددی در مناطق مختلف شهر بندرعباس برگزار می شود و این برنامه ها از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مردم و مسئولان در مناطق چهارگانه شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

 دهقانی افزود: کاشت نهال حرا در ساحل سورو، پاکسازی ساحل بوستان غدیر و ورزش، پاکسازی شهرک پیامبر اعظم (ص) و بلوار شهید رجایی از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته زمین پاک در بندرعباس است.

وی همچنین اجرای مسابقه نقاشی و پرواز بادبادک ها در ساحل، تجلیل از پاکبانان ، نیروهای فضای سبز و شهروندان نمونه را از دیگر برنامه های هفته زمین پاک برشمرد.

 دهقانی فرا رسیدن روز و هفته زمین پاک را فرصت مناسبی برای توجه بیشتر جوامع بشری به حفظ و نگاه داشت زمین اشاره کرد و تصریح نمود: زمینی که در آن زندگی می کنیم میراثی برای آیندگان است که باید با مراقبت بیشتر به نسل های بعد سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و آموزش دو اصل مهم  در حفظ و پاکیزگی محیط زیست پیرامون افراد است اظهارداشت: در این هفته همچنین برنامه های آموزشی و ایستگاه های آموزش شهروندی در محلات و مناطق دایر خواهد شد تا نکات ویژه حفاظت بهتر از محیط زیست را به مردم آموزش دهند.   

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز