استاندار هرمزگان: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان استان یک اولویت مهم است

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۱۲۹۱
استاندار هرمزگان: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان استان یک اولویت مهم است
استاندار هرمزگان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان استان را یک اولویت مهم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،مهدی دوستی در ضیافت افطاری با مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سال گذشته سالی پر کار و توام از تنوع کاری و سخت برای فعالان حوزه سلامت بود و از همین رو مردم قدردان زحمت عزیزان کادر درمان هستند.

دوستی افزود: امروز مهمترین دغدغه دانشگاه علوم پزشکی آمبولانس دریایی است و این دغدغه بجا و درست است، که باید هرچه سریعتر در این مورد اقدام کرد تا این دغدغه به زودی رفع شود. 

وی مسئله آموزش را مهترین نیاز در جهت تربیت نیروها دانست و افزود: نیازمند تربیت نیروهایی در حوزه بهداشت و درمان استان هستیم که خوب آموزش دیده باشند و در استان ماندگاری داشته باشند تا بتوانند خدمت رسانی مستمر و خوبی به مردم ارائه دهند. 

دوستی در ادامه گفت: امیدواریم پروژههای نیمه تمام دانشگاه علوم پزشکی را امسال به پایان رسانیم من نسبت به این مسئله خوشبین هستم و انتظار داریم در این حوزه اتفاقات خوبی رخ دهد، خوشبختانه اعتبارات خوبی در زمینه بهداشت و درمان اختصاص یافته است که میتوان با استفاده از این منابع نسبت به تکمیل پروژههای نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان اقدام کرد.

 دوستی پرستاران را خادم و ایثارگر دانست و گفت: خدمات مستمر پرستاران در طول سال و حتی در لحظات تحویل سال نشانه ایثار آنها بود و بایستی آنها را خادم واقعی دانست و قدردان این زحمتهای کادر درمان بود. 

وی با اشاره به سفرهای خود به بخش و شهرستانهای استان تصریح کرد: مهمترین دغدغه مردم در هر بخش و شهرستان مسئله بهداشت و درمان است و این مسئله بجا و درست است و باید برای بهداشت و درمان یک کار اساسی کرد تا مردم بتوانند خدمات خوب و در شان دریافت کنند.

 دوستی در پایان گفت: بیمارستان کودکان در شان مردم هرمزگان نیست و بهبود وضعیت این بیمارستان نیازمند تزریق یک سرمایه مناسب است تا بتوانیم بیمارستان کودکانی در شان و جایگاه مردم این استان بسازیم تا خدمات دهی مناسبی به مردم دهد که به وجود آن افتخار کنیم تا شرمنده این مردم شریف نباشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز