توزیع ۵۵۰۰ سبد غذایی بین ایتام و نیازمندان بستکی

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۴:۲۱
کد خبر: ۱۳۲۲۶۹۱
توزیع ۵۵۰۰ سبد غذایی بین ایتام و نیازمندان بستکی
رئیس کمیته امداد شهرستان بستک از توزیع ۵ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی بین خانواده های ایتام و نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،جواد رستمی زاده در این خصوص اظهار داشت: تکریم نیازمندان تنها به معنای توجه به مسائل مادی و تامین مایحتاج مددجویان و محرومان جامعه نیست بلکه باید به مساله کیفی تکریم نیز توجه شود که در همین راستا در ماه  پر خیر و برکت رمضان، تعداد ۵ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی به همت خیرین تهیه و بین خانواده های ایتام و نیازمندان شهرستان بستک توزیع شد.

رستمی زاده افزود: سبدهای توزیع شده شامل: برنج، روغن، مرغ، انواع حبوبات، قند و شکر که ارزش هر بسته  ۷۰۰ هزار تومان بوده که در مجموع برای تامین این تعداد سبد غذایی بالغ بر سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان در کنار تمام ظرفیت های دینی خود فرصت مناسبی برای حمایت از محرومان و افراد کم‌ بضاعت جامعه است و همچنین ایفا نقش مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه می باشد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بستک با دعوت از مردم برای کمک به نیازمندان گفت: کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی برای تأمین نیازهای ضروری خانواده‌ها نیازمند در ماه مبارک رمضان می‌باشد و مردم نیک‌اندیش می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به کارت شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۷۷۳۱ به نام کمیته امداد بستک مشارکت نمایند.

انتهای پیام

نظر شما