مسائل شهری بندرعباس با خرد جمعی قابل حل است

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۲۴۱۹۱
مسائل شهری بندرعباس با خرد جمعی قابل حل است
استاندار هرمزگان گفت: در مسائل شهری علاوه بر سخت افزار باید بر روح مسائل شهری نیز توجه ویژه داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، آیین روز ملی شوراها و تجلیل از اعضای فعلی و سابق شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور مهدی دوستی ، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و با حضور اعضای فعلی و سابق شورای اسلامی بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم به مناسبت روز شوراها از اعضای 6 دوره اخیر شورای شهر بندرعباس تجلیل شد.

 دوستی در این آیین با تبریک فرارسیدن این روز مهم اظهار داشت: برای اعضای شورای شهر در مسیر خدمتی که قرار گرفته‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با خرد جمعی بتوانند مسائل مرتبط با شهر را مدیریت کنند.

وی افزود: مسائل شهری بندرعباس بسیار متنوع است و مجموعه‌ای از مسائل مختلف از جمله مسئله فاضلاب، شهرک پیامبر اعظم، مباحث مرتبط با تفریحات مردم و... را در بر می‌گیرد که نیاز است این مسائل با هم فکری در جهت ارتقای سطح رفاه عمومی برطرف شود و تلاش می کنیم این امر صورت گیرد.

دوستی استاندار هرمزگان گفت: ما در مسائل شهری تمرکز بیش از اندازه‌ای بر سخت افزار و ساخت و ساز کرده‌ایم اما مسئله روح شهری نیز مسئله بسیار مهمی است که به نظر می‌رسد باید به آن نیز توجه ویژه‌ای شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید در بسیاری از مسائل همه ما مسئولان با از خودگذشتگی مسیر را برای توسعه شهر باز کنیم و قطعا خداوند نیز این از خودگذشتگی و ایثار را می بیند و اجر آن محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز