بیمارستان خلیج فارس متعلق به بیمه شدگان است و ارتقاء خدمات درمانی هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی است

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۴:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۶۸۹۳
بیمارستان خلیج فارس متعلق به بیمه شدگان است و ارتقاء خدمات درمانی هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی است
مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در نشست با مدیر درمان پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به بررسی راهکارها و چالشهای ارتقا خدمات درمانی در استان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، غلامعباس مومنی میزبانمدیر درمان پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ضمیری و حیدری بلوکی بود.

دراین نشست که به منظور هم افزایی و ارتقاء خدمات درمانی به بیمه شدگان در استان صورت گرفت ، مومنی گفت: ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت ستاره در حوزه ی درمان استان ستودنی است ،افزود: بیمارستان خلیج فارس تنها بیمارستان تامین اجتماعی  در استان است که خدمات کاملا رایگا ن به بیمه شدگان ارائه می دهد و متعلق به بیمه شدگان است .همراهی صنایع بخصوص شرکت نفت ستاره که متلعق به تامین اجتماعی است وارتقاء خدمات آن برای کارکنان خود پالایشگاه بعنوان بیمه شدگان این سازمان یک حق است می تواند بسیار موثر باشد.

ضمیری نیز در این دیدار به ارتقاء خدمات درمانی در استان و بیمارستان خلیج فارس با همکاری و مشارکت دو دستگاه تاکید کرد و گفت : بیمارستان خلیج فارس و نفت ستاره هردو از یک بدنه هستند و هم افزایی و مشارکت ما به سود بیمه شدگان خواهد بود .

وی ابراز امیدواری کرد درآینده ای نزدیک با بازدید مدیرعامل نفت ستاره از مجموعه خلیج فارس همکاری های موثری در استای ایفای مسئولیت های اجتماعی نفت ستاره در استان بخصوص در حوزه ی درمان تامین اجتماعی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما