بهره گیری از دانش های نوین برای تقویت صنعت کشتی سازی ضروری است

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۰۷:۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۷۶۵۶
بهره گیری از دانش های نوین برای تقویت صنعت کشتی سازی ضروری است
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بهره گیری از دانش های نوین و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت برای توسعه صنعت کشتی سازی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، احسان کامرانی در دیدار مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران با اشاره به اهمیت منطقه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران، عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران به دلیل تقویت ناوگان کشتیرانی نقش مهم در تقویت زیرساخت های دریایی کشور دارد.

کامرانی افزود: وجود خلیج فارس، دریای عمان و دسترسی به آبهای آزاد اهمیت منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران را دو چندان کرده است.

وی، خاطرنشان کرد: تقویت صنعت کشتی سازی برای ساخت و تعمیر کشتی های غول پیکر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی تصریح کرد: بهره گیری از دانش های نوین در صنعت کشتی سازی و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در این حوزه بسیار ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل نقش بسزایی در ایجاد فرصت های شغلی در استان دارد و توسعه این منطقه برای ایجاد فرصت های جدید اشتغال پایدار بیش از پیش ضروری است.

وی اظهار داشت: برای تقویت مجموعه مهم منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد و رشد و توسعه این مجموعه برای استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز