شرکت گاز هرمزگان و پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۸۹۸۸
شرکت گاز هرمزگان و پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری، قرارداد گام تکمیلی توسعه و ارتقای آنالایزور ترکیبات مرکاپتان به‌منظور تشخیص و آنالیز همه مواد بودارکننده بین شرکت گاز استان هرمزگان و پژوهشگاه صنعت نفت، امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، فواد حمزوی در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و عقد قرارداد با پژوهشگاه صنعت نفت اظهار کرد : این قرارداد به‌دنبال رفع یکی از نیازهای مهم شرکت ملی گاز  است که پژوهشگاه صنعت نفت برای ساخت دستگاهی در این حوزه اعلام آمادگی کرد و  فاز نخست این پروژه پیش از این رونمایی شده بود و امروز فاز دوم و تکمیلی آن در مرحله اجرا قرار گرفته است.

حمزوی افزود: ساخت این دستگاه با توجه به شرایط تحریم می‌تواند همه ادورانت‌های با آنالیزهای مختلف را شناسایی کند و نقطه قوت این کار هم حضور یک بانوی موفق در وزارت نفت به عنوان مجری پروژه است و هم چنین می بایست از تلاش همکاران خودم در واحد پژوهش و فناوری شرکت گاز استان هرمزگان نیز نهایت قدردانی داشته باشم که جهت تحقق این امر، تلاش زیادی داشته اند.

در ادامه  رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی ارزشند در اختیار پژوهشگاه صنعت نفت قرار داد تا در مسیر تحقق شعار نفت دانش‌بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی حرکت کند، امضای این قرارداد بی‌شک ضمن افزایش اعتماد به توانمندی‌های داخل فصلی نو از همکاری فناورانه و همکاری‌ها را رقم می زند.

جعفر توفیقی ادامه داد: امید است با توسعه همکاری‌های دو طرف ضمن دستیابی به اهداف الگوی برتر پاسخگویی نیازهای فناورانه صنعت نفت کشور باشیم و من نیز بارها به وزیر نفت اعلام کردم که خیالشان از نظر تحریم‌ها راحت باشد، زیرا این پژوهشگاه با حضور پژوهشگرانی شایسته آماده رفع نیازهاست.

توفیقی تأکید کرد: این پژوهشگاه همواره تلاش می‌کند محصولات لازم را با بالاترین کیفیت برای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تأمین کند و پروژه‌های زیادی تاکنون انجام شده و در حال اجراست.

گفتنی است در این آیین، سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی و زینب قیصری، مشاور وزیر نفت در امور بانوان  و زینب حسین زاده، مشاور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در امور بانوان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز