اتمام عملیات اجرایی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۹۸۲۶
اتمام عملیات اجرایی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام عملیات اجرایی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز تا پایان فصل تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی‌ران با اشاره به اتمام عملیات اجرایی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز تا پایان فصل تابستان امسال، اظهار داشت: این طرح در راستای سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی در جهت تامین ایمنی محوطه‌های عملیاتی در بنادر مختلف و رونق صنعت گردشگری استان در سال ۱۴۰۰ کلید خورد.

محمدی پیش بینی کرد با اتمام ساخت و به آب اندازی ۲ پانتون شناور  برای نصب پمپ های آتش نشانی و اجرای ۲ هزار و ۴۰۰ متر لوله شبکه اطفا حریق و همچنین ۵۴ عدد تجهیزات مربوطه شامل هیدرانت، برج مانیتور، هوز باکس و هوز ریل، این طرح تا پایان تابستان امسال در هر دو بندر شهید حقانی و هرمز به بهره‌برداری کامل برسد.

به گفته وی، پانتون‌های شناور با طول و عرض ۵,۵ در ۹.۵ متر، ارتفاع ۱.۵ متر و وزن تقریبی ۲۳ تن با استفاده از یک پل دسترسی به طول ۲۱.۵ متر ساحل متصل و عملیات به آب‌اندازی این پانتون‌های شناور با استفاده از دو جرثقیل ۲۵ تن انجام شده است.

 محمدی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سیستم‌های یاد شده در بنادر شهید حقانی بعنوان بزرگترین پایانه مسافری کشور و هرمز، سطح ایمنی این بنادر مطابق با استانداردهای ایمنی و آتش نشانی ارتقا یافته و گام بزرگی در جهت تامین ایمنی لازم  در این دو بندر مسافری مهم استان هرمزگان برداشته  خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز