نیروی هوایی ارتش اولین دست بزن ما در مقابله متجاوزان بعثی بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۲:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۲۴۴۶
نیروی هوایی ارتش اولین دست بزن ما در مقابله متجاوزان بعثی بود
ظهر امروز (سوم خرداد) همزمان با حماسه آزادسازی خرمشهر و انجام عملیات بیت المقدس، با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان آیین تجلیل از خلبانان و رزمندگان حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر و خانواده شهدا در پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، استاندار هرمزگان  در آیین با پاسداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال جنگ تحمیلی و گرامیداشت حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر به دست نیروهای توانمند و غیور کشور گفت: همانگونه که نیروهای غیور و مسلح ما در دفاع از کیان کشور و صیانت از جان و ناموس مردم جان خود را فدا کردند، مردم نیز قدردان این نیروها هستند و حماسه‌های آنان را ارج می‌نهند. 

مهدی دوستی  با اشاره به تاریخ غرورانگیز نیروی هوایی ارتش و با تاکید بر اینکه نیروی هوایی ارتش اولین دست بزن ما در مقابله متجاوزان بعثی بود افزود: تاریخ را نگاه کنیم نیروی هوایی ارتش نیرویی ارزشمند و توانمند و هیبت شکن بوده است، نیروی هوایی ارتش در شرایطی که متجاوزان بعثی با همکاری کشورهای مستکبر در حال جنگ با ملت ایران بود این ارتش بود که غرور ما را احیا کرد.

دوستی  با تاکید و تصریح بر اینکه نیروهای قدرتمند ایران اسلامی همواره آماده دفاع از کشور هستند گفت: کشور ما ایران است و این کشور تجزیه پذیر نیست، دشمنان این نظام و مردم این خواب آشفته را باید از سر به در کنند، وجب به وجب خاک کشورمان ایران با خون پدرانمان ساخته شده است. 

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح تحت فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای تکیه‌گاهی امن برای ملت بوده و هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک مقدسمان را نخواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود : یکپارچگی بین نیروهای مسلح ما، دشمنان این خاک را به فکر حمله نخواهد برد، توان موشکی و دریایی و زمین و هوابرد به نحوی است که نبرد با سپاه و ارتش این ملت برای دشمنان پرهزینه خواهد بود.

وی با اشاره به سیاست‌های خصمانه مستکبران در قبال کشورهای اسلامی ، عنوان کرد : کشورهایی از حقوق بشر سخن می‌گویند که کشور مظلوم یمن را در تحریم‌های دارویی و غذایی قرار داده‌اند که جای تاسف دارد.

استاندار هرمزگان اذعان داشت : ما باید قوی باشیم، این قدرت باید خود را در عرصه‌های مختلف از جمله در زمینه دفاعی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی نشان دهد. 

گفتنی است، در پایان نشان ۳ خرداد از طرف فرماندهی پایگاه نهم شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس به استاندار هرمزگان تقدیم شد.

انتهای پیام 

 

نظر شما