برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان از هفته آینده

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۳۲۷۰
برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان از هفته آینده
در دیدار استاندار هرمزگان با دستیار وزیر امور خارجه برقراری پرواز بندرعباس به مقصد مسقط پایتخت عمان نهایی شد و از هفته آینده این پرواز انجام می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،  مهدی دوستی استاندار هرمزگان با عبدا... سهرابی دستیار وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

در این جلسه در خصوص مباحث مختلف در راستای توسعه استانی و منطقه‌ای هرمزگان و همچنین برنامه‌ ریزی برای انجام و برقراری خطوط پروازی بحث و تبادل نظر شد. 

عبدا... سهرابی در این جلسه اظهار داشت: برقراری خطوط پروازی از مبدا بندرعباس به مقاصد مختلف از جمله همسایگان جنوبی خلیج فارس و دریای عمان گامی در جهت توسعه روابط و گسترش ارتباطات با همسایگان است. 

سهرابی عنوان کرد: با توجه به سطح روابط با کشور عمان و سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به این کشور و افزایش سطح تعاملات با این کشور اسلامی دوست و همسایه و با پیگیری انجام شده خط پروازی از مبدا بندرعباس به پایتخت عمان(مسقط) و مسیر بلعکس به زودی راه‌اندازی می‌شود. 

وی افزود: این خط پروازی از روز سه شنبه هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد و هر هفته در مسیر یاد شده پرواز خواهیم داشت. 

دستیار وزیر امور خارجه ادامه داد : از دیگر اقدامات انجام شده نیز در راستای توسعه روابط و افزایش استفاده از ظرفیت جام جهانی برای استان هرمزگان می‌توان به برقراری پرواز از مبدا بندرعباس به پایتخت قطر(دوحه) اشاره کرد که گام مهمی است و این پرواز نیز هر هفته روزهای چهارشنبه انجام می‌شود. 

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز