نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس : برای انجام کار چارچوب اخلاقیات را رعایت کنیم

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۳۸۲۲۴
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس : برای انجام کار چارچوب اخلاقیات را رعایت کنیم
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در همایش گرامیداشت هفته محیط زیست در محل سالن اجتماعات شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد ، گفت: امروز عهد ببندیم که چارچوب اخلاقیات را رعایت کنیم تا بتوانیم برای مردم کار انجام دهیم و اگر توانستیم این مشکل را با وجدان خودمان حل کنیم، با مردم نیز حل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان،  احمد مرادی با بیان اینکه ۳ روستا در جوار صنایع غرب شهر بندرعباس قرار گرفته اند، اضافه کرد : نیاز می دانیم در باب مسئولیت های اجتماعی، صنایع مستقر در اطراف این روستاها به وضعیت مردم ساکن توجه کنند.

مرادی  عنوان کرد: بیش از ۳۰،۰۰۰ تن نیروی انسانی در غرب بندرعباس مشغول به کار هستند، این افراد بهداشت، امنیت و آرامش می خواهند و همچنین انتظار است که این موارد را نیز بتوانند منتقل کنند.

وی یادآورشد : آلایندگی صنایع و پالایشگاه‌های ما برای مردم مهم است و اگر آسیبی متوجه مردم شود باید جلوی آن را بگیریم.
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر بی توجهی و سوء مدیریت حادث شود، ما وظیفه داریم آنجا ورود کنیم، ادامه داد : باید جایگاه مردم را بشناسیم و حفظ کنیم که این حمایت و پشتیبانی نیز در کنار این موضوع مهم قرار خواهد گرفت.

مرادی ،تصریح کرد: به عنوان عضوی از کمیسیون انرژی مجلس که سه مجموعه کلان کشور به صورت مستقیم با ما سر و کار دارد، امروز اگر بنا بر این هست که همه قوا در کنار همدیگر کار کنند و مشکلات کشور را برطرف کنند، ما باید تمام سعی و تلاش خود را کنیم که اقتصاد و معیشت مردم را بهبود بخشیم و این اقدام زمانی اتفاق می افتد که از حواشی، خود را دور کنیم و تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

وی ، افزود : امروز اگر نگرانی ها منتقل می شود،  باید همه موضوعات را در کنار همدیگر ببینیم، اگر قانون، اجرای ۲۵ درصدی محیط زیست در فضای هر صنعت را به ما تکلیف کرده اند؛ باید آن را اجرایی کنیم.

وی خطاب به مدیران صنایع مستقر در غرب بندرعباس با بیان اینکه اگر در حوالی ما و همسایگی ما ۳ روستای بزرگ و پرجمعیت (بارغین،دوگردان و تیاب)  قرار گرفته است، بیان داشت : نسبت به آنها مسئول هستیم و باید نسبت به رفع مشکلات آنها نیز اقداماتی را انجام دهیم و تاثیر آلایندگی بر زندگی آنها را نیز بررسی کنیم.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا
انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز