شهردار بندرعباس: پروژه بازگشایی خیابان معراج بزودی محقق می شود 

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۸:۴۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۴۱۶۹۳
شهردار بندرعباس: پروژه بازگشایی خیابان معراج بزودی محقق می شود 
شهردار بندرعباس گفت: بازگشایی خیابان و معابر در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان صورت می گیرد و شهرداری بندرعباس با عزمی جدی در روان سازی ترافیک در شهر تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازهرمزگان، مهدی نوبانی طی بازدید از پروژه بازگشایی خیابان معراج با تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، معاونت عمرانی، سازمان عمران و مدیر منطقه 4 شهرداری در اجرای این پروژه بیان کرد: آسفالت معابر و خیابان ها، ترمیم نوار حفاری، لکه گیری معابر در راستای رضایتمندی شهروندان از دغدغه های مجموعه شهرداری است. 

نوبانی اظهار داشت:خیابان معراج ضلع غربی هتل هما دو بلوار اصلی شهر، بلوار پاسداران را به بلوار ساحلی و بلعکس وصل می کند و عرض بلوار 30 متر شامل دو لاین رفت و برگشت 9 متری آسفالت، رفیوژ 2/5 متری و مابقی در 2 طرف پیاده رو است.

نوبانی گفت: طول جدول کاری در این پروژه هزار و 500 متر اجرا شده است.

شهردار بندرعباس افزود: 3 هزار و 600 متر مربع پیاده روسازی این پروژه شامل کارهای خاکی، شامل؛ نخاله برداری، خاک برداری، اجرای مخلوط، اجرای آسفالت و... آنجام شده است..

نوبانی در پایان تصریح کرد: این خیابان نقش بسزایی در بهبود ترافیک و هدایت مسیر از بلوار پاسداران تا مسیر ساحل دارد و هدیه ای به مردم شریف شهر بندرعباس در راستای توسعه متوازن شهری است.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز