استاندار هرمزگان خبر داد : تولید لوله های دقیق در استان گامی در مسیر توسعه خوشه های صنعت فولاد

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۴۲۹۲
استاندار هرمزگان خبر داد : تولید لوله های دقیق در استان گامی در مسیر توسعه خوشه های صنعت فولاد
شرکت لوله های دقیق آسیاکران باحضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان صمت هرمزگان در دهه تولید و تجارت، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  استاندار هرمزگان در حاشیه این مراسم  گفت: هرمزگان قطب سوم فولاد کشور است و براساس برنامه های پیش بینی شده، کمتر از 5 سال آینده به قطب اول تبدیل خواهد شد.

 مهدی دوستی ضمن تاکید بر توسعه خوشه های صنعتی افزود: توسعه خوشه های صنعت فولاد قطعا یکی از برنامه های اساسی ماست که می تواند میزان اشتغالزایی بالایی در زنجیره پایین دستی فولاد و خوشه های مرتبط داشته باشد.

وی بیان داشت: تولید لوله های دقیق یکی از خوشه های انتهایی صنعت فولاد و یکی از مهمترین حلقه های بالادستی دیگر صنایع است که تولیداتش یکی از مواد اولیه ضروری برای صنایع مهمی چون نفت و گاز، خودرو و دیگر  کارخانجات کشور است که توانایی بالایی در فعالسازی زنجیره های پسین و پیشین خود دارد.

دوستی ضمن اشاره به طرح توسعه تولیدات این شرکت یادآورشد: باتوجه به ظرفیت تولید انواع لوله های دقیق حرارتی، شیمیایی و مکانیکی، مدیران و مجموعه کارکنان کارخانه باید به توسعه دامنه تولیدات و متناسب با بازارهای جدید باشند .

انتهای پیام

نظر شما