فرهنگیان هرمزگان، در جایگاه سوم و چهارم مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۹:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۴۷۱۱
فرهنگیان هرمزگان، در جایگاه سوم و چهارم مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، از موفقیت فرهنگیان هرمزگان، در هفتمین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز و کسب دو رتبه سوم و چهارم کشوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، محمد قویدل ضمن بیان این خبر افزود: مسابقات قرآن ، عترت و نماز ، همه ساله در بخش فرهنگیان و دانش آموزان با استقبال بسیار خوبی در سطح مدارس همراه است و همواره طی سال های گذشته موفقیت های قابل توجهی در این زمینه ها برای استان رقم خورده است.

قویدل ، عنوان کرد : امسال نیز پس از برگزاری این مسابقات در مرحله مقدماتی، ده برگزیده (۵ آقا و ۵ خانم) به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی ، کبری درویشی در رشته حفظ ده جزء و زهره حیدری در رشته حفظ کل قرآن کریم، خانم قاسمی در رشته نهج البلاغه و آقای خلفانی در رشته حفظ کل قرآن کریم به مرحله کشوری راه یافتند.

وی ،اذعان داشت: از چهار فرهنگی اعزامی به هفتمین مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز، کبری درویشی از شهرستان پارسیان ، رتبه سوم حفظ ده جزء و زهره حیدری از منطقه جاسک رتبه چهارم کشوری در رشته حفظ کل قرآن کریم را از آن خود کردند.

این مسئول تصریح کرد: با حضوری شدن مدارس، فعالیت تربیتی و فرهنگی با همت مضاعف و ایجاد انگیزه و اشتیاق، بیش از پیش از سرگرفته می شود و قطعا با برنامه ریزی و مدیریت بهینه، در این مسیر شاهد توفیقات روزافزون فرهنگیان و دانش آموزان این خطه از سرزمین اسلامی ایران در سطوح عالی ،خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز