کشف بیش از ۹۰۰ فقره انواع سرقت در هرمزگان

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۵۱۰۱
کشف بیش از ۹۰۰ فقره انواع سرقت در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، گفت : با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در خرداد ماه امسال 904 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  سردار"غلامرضا جعفری" ، تشریح کرد : در راستای ارتقاء امنیت عمومی و به منظور شناسایی و دستگیری سارقان متواری و با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در استان با تلاش همه جانبه و شبانه روزی کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و همکاری دیگر عوامل انتظامی استان در خرداد ماه و اجرای طرح های متعدد و مستمر مقابله با سرقت تعداد 904 فقره انواع سرقت در استان کشف و هزار و 7 نفر متهم سرقت شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شده اند.

جعفری ، افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی استان در یکماه گذشته با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی 4 باند سارقان منزل ، خودرو و کیف قاپ نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد که ضمن شناسایی مالباختگان ، اموال کشف شده به آنان تحویل شده است.

وی با اشاره به کشف 2 دستگاه خودرو سرقتی و یک قبضه اسحله کمری در مدت یاد شده از سارقان ، توضیح داد  : سارقان دستگیر شده در باز جویی های فنی صورت گرفته به جرایم ارتکابی اعتراف کردند که مجموعا با تشکیل 74 فقره پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در سطح استان از عموم شهروندان و مردم استان خواست ضمن توجه جدی به هشداری پلیسی، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود .

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز