استقرار میز خدمت اداره کل امور مالیاتی در مرکز اتاق اصناف بندرعباس

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۳۴۵۴۴۶
استقرار میز خدمت اداره کل امور مالیاتی در مرکز اتاق اصناف بندرعباس
مدیر کل امور مالیاتی استان هرمزگان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات و ابهامات مودیان مالیاتی بندرعباس میزخدمت اداره کل امور مالیاتی در مرکز اتاق اصناف بندرعباس مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، رضازآخوندزاده ، افزود : جهت تسهیل امور مودیان و کسبه در روز دیدارهای مردمی، مسئولین این اداره کل موظف شدند به جای حضور مردم در اداره کل، آنها در بین مردم حضور داشته و نسبت به پاسخگویی و رفع مشکلات کسبه اهتمام ورزند.

آخوندزاده ، عنوان کرد : بنا داریم در سه شنبه های هر هفته تیم کارشناسی مشکلات مودیان و مردم را در مرکز صنوف بررسی و رسیدگی کنند.

وی،  یادآور شد: در راستای تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به سئوالات مودیان مالیاتی، آشنایی هرچه بیشتر مودیان با نحوه رسیدگی به تراکنش های بانکی و دستگاه های کارتخوان، مشاوره و راهنمایی اصناف محترم در زمینه تکمیل و ارسال اظهارنامه و فرم تبصره ماده ۱۰۰ از جمله مواردی بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

میز خدمت این هفته با حضور رئیس اتاق اصناف و هیات رئیسه اتاق اصناف بندرعباس برگزار شد.

گفتنی است ، به دستور مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان، 2 تن  از روسای امور حسابرسی و یک تن  کارشناس فناوری از آن اداره کل در مرکز اتاق اصناف بندرعباس جهت پاسخگویی به مردم مستقر شدند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز