امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار است

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۶۲۲۰
امنیت کامل در مناطق زلزله زده برقرار است
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطین و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان ،  مجتبی قهرمانی  با اشاره به صدور دستورات ویژه قضایی به ضابطین و حضور پلیس در ساعات اولیه وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده از برقراری امنیت کامل در این مناطق خبرداد.

قهرمانی تشریح کرد : در همان ساعت اولیه وقوع زلزله، با هماهنگی رؤسای دادگستری و دادستان حوزه های قضایی غرب استان هرمزگان، مأموران یگان های انتظامی و نیروی مقاومت بسیج بلافاصله در مناطق حادثه دیده حاضر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به زلزله زدگان و محافظت از اموال مردم اندیشیده شده و با تدابیر اتخاذ شده، تیم های پلیس تخصصی به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شده اند.

قهرمانی با تحت کنترل خواندن اوضاع در مناطق حادثه دیده اظهار داشت: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای مرتبط عملیات جستجو و امدادرسانی به زلزله زدگان در حال انجام است.

این مقام قضایی ، اذعان داشت : طرح‌ها و تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای نیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های مورد نظر در حال اجرا است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: همکاران من در دستگاه قضایی استان تا آخرین لحظه در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود و از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز