اجرای عملیات آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان بندرلنگه

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۶۹۷۲
اجرای عملیات آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان بندرلنگه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان سایه خوش و روستاهای آسیب دیده بندرلنگه از آبرسانی به محل کمپ ایجاد شده برای اسکان موقت حادثه دیدگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان  ، عبدالحمید حمزه پور در بازدید روز دوم از سایه خوش و روستاهای آسیب دیده با بیان اینکه خدمات رسانی آبفا در دو روز اخیر بدون وقفه ادامه داشته است، افزود: با تلاش های اکیپ اتفاقات آبفا ابتدا در روز شنبه، اقدامات فوری برای وصل مجدد آب مشترکین انجام و با اتمام عملیات، آبرسانی از طریق شبکه توزیع از سر گرفته شد.

حمزه پور با بیان اینکه خدمت رسانی به روستاهای آسیب دیده از ساعات اولیه وقوع زلزله آغاز شد، افزود: با وجود آسیب به شبکه توزیع و انتقال برق سایت آب شیرین کن، آبفا اقدام به استقرار یک دستگاه دیزل ژنراتور کرد تا روند آبرسانی سریع تر انجام شود.

 به گفته وی، اقدامات آبفا و حضور اکیپ رفع اتفاقات در محل حادثه، عملیات وصل مجدد آب را تسریع بخشید بطوریکه تا ظهر روز حادثه، آب روستای سایه خوش وصل شد.

به گفته حمزه پور، با توجه به وارد آمدن آسیب به تاسیسات لوله داخل منازل، اقدامات مورد نیاز در روز دوم نیز انجام که خوشبختانه روند مناسبی طی شد و خانوارهای بهره مند از آب شرب افزایش یافت.

وی  همچنین از آبرسانی به محل کمپ زلزله زدگان خبر داد و گفت: هم اکنون آب این کمپ وصل شده و خانوارهایی که در این محل اسکان یافته اند نیز از آب شرب بهره مند هستند.

مدیرعامل آبفا هرمزگان ادامه داد: با هدف رفع نیاز آبی خانوارهایی که شبکه داخلی منازل شان آسیب دیده، آبرسانی سیار در حال انجام است.

به گفته وی، در این روستا ۱۰ مخزن ذخیره ثابت نیز با حجم ۵۰ هزار لیتر مهیا شده تا اهالی از این طریق نیازشان را تامین کنند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز