دستورات ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان برای پیگیری جبران خسارات مجتمع پرورش میگو سایه خوش 

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۴۷۳۴۱
دستورات ویژه رئیس کل دادگستری هرمزگان برای پیگیری جبران خسارات مجتمع پرورش میگو سایه خوش 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به منظور پیگیری جبران خسارات وارده به مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش که در جریان زلزله اخیر آسیب دیده است، دستورات ویژه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مجتبی قهرمانی ،افزود: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر همکاری و مساعدت با سایر دستگاه‌ها در راستای بسیج امکانات و کمک به رفع گرفتاری و کاهش مشکلات حادثه‌دیدگان از زلزله اخیر از مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش بندرلنگه بازدید شد و در نتیجه این بازدید ملاحظه شد که خسارات های قابل توجهی به ابنیه و استخرها این واحد تولیدی وارد شده است‌.

قهرمانی همچنین با تأکید بر لزوم بررسی خسارات وارده به منظور جبران خسارات این مجتمع و تمامی واحد‌های تولیدی آسیب دیده در جریان زلزله اخیر غرب استان هرمزگان، عنوان کرد: این موضوع به صورت ویژه در دستورکار ستاد پیگیری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هرمزگان قرار دارد و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد شد.

گفتنی است، مجتمع پرورش میگو روستای سایه خوش با مساحتی بالغ بر دو هزار و ۳۰۰ هکتار و ایجاد اشتغال برای بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و امکان برداشت هزار و ۷۵۰ تن میگو، مشغول به فعالیت بود که در نتیجه سه زمین لرزه بالای شش ریشتری روز شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ فعالیت آن با مشکلاتی مواجه شده است.

انتهای پیام

نظر شما