ایزوایکو با تمام توان در کنار مردم زلزله زده غرب هرمزگان

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۰۸:۰۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۷۷۴۸
ایزوایکو با تمام توان در کنار مردم زلزله زده غرب هرمزگان
 مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران از حضور فعال این مجموعه برای رفع نیازهای اولیه‌ و اساسی مناطق زلزله زده غرب هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، سلمان ضربی در پیامی ضمن تسلیت جانباختگان زلزله اخیر غرب استان از حضور ایزوایکو در منطقه جهت رفع نیازها و چالش های مردم خبر داد.

ضربی، ضمن ابراز تاسف و عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان زلزله اخیر غرب استان افزود:در آغازین ساعات وقوع این بلای طبیعی ،شورای مشورتی مدیران و معاونان در راستای رفع دغدغه های هم استانی های عزیز و مناطق خسارت دیده تشکیل و تصمیم گیری شد.

وی ، ادامه داد : با توجه به پایش های انجام شده و گزارش های دریافتی، تامین اقلام مختلف مورد نیاز مناطق زلزله زده در دستور کار قرار گرفته که به‌زودی به این ‌مناطق ارسال می شود.

نایب رئیس هیأت مدیره این مجتمع صنعتی، تاکید کرد: مجموعه ایزوایکو به عنوان بخشی از خانواده بزرگ هرمزگان تا زمان رفع کامل چالش های ناشی از این رویداد تلخ در میدان حضور خواهد داشت و تمام تلاش خود را در راستای رفع نیازهای مناطق حادثه دیده به کار خواهد بست و تا زمان تحقق این مهم با احساس مسئولیت در کنار هم‌استانی های عزیز خواهیم بود.

انتهای پیام

نظر شما