ارسال ۱۰ مخزن جدید ذخیره آب در چهارمین روز پس از زلزله بندرلنگه

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۱:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۸۰۹۴
ارسال ۱۰ مخزن جدید ذخیره آب در چهارمین روز پس از زلزله بندرلنگه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از ادامه خدمت رسانی در چهارمین روز پس از زلزله بندرلنگه با ارسال مخزن ذخیره ثابت، لوله و اتصالات جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه خدمات‌رسانی آبفا تا زمان پایداری شرایط در مناطق زلزله زده ادامه خواهد داشت، افزود: آبرسانی از طریق شبکه توزیع روستاهای زلزله زده در حال انجام است و اکیپ اتفاقات آبفا نیز در روستاهای زلزله زده مستقر شده اند تا روند خدمات رسانی با سرعت انجام شود.

حمزه پور، با اشاره به اینکه در روز دوم بعد از زلزله ۱۰ مخزن ذخیره ثابت در نقاط مختلف روستاها نصب شده بود، ادامه داد: با هدف تسهیل در دسترسی مشترکین و همچنین امدادگران به آب آشامیدنی، ۱۰ مخزن ثابت جدید نیز در چهارمین روز پس از زلزله با ظرفیت ۵۰ هزار لیتر در نقاط مختلف روستاها نصب شد تا ظرفیت مخازن نصب شده در این مناطق به ۱۰۰ هزار لیتر برسد.

وی ، خاطر نشان کرد : با راه اندازی سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف روستاهای زلزله زده، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با ارسال لوله و اتصالات جدید اقدام به تامین آب سرویس های احداث شده کرد.

مدیرعامل آبفا تصریح کرد : با هدف تسریع در انجام کارها دو اکیپ جدید نیز به رفع اتفاقات اضافه شدند که امیدواریم روند نصب شیرآلات و لوله گذاری در کمترین زمان ممکن انجام شود.

حمزه پور در ادامه با بیان اینکه آبفا از هیچ کوششی برای تامین نیاز آبی روستاها دریغ نمی کند، مطرح کرد: خدمات رسانی در مناطق زلزله زده همچنان ادامه خواهد داشت و اکیپ اتفاقات تا زمان پایداری کامل آب در کنار مردم خواهند ماند.

وی در پایان ، اضافه کرد : آبرسانی سیار نیز در مناطق زلزله زده بوسیله 4 تانکر در حال انجام است تا نیاز آبی مردم با کمترین دغدغه مرتفع شود.

انتهای پیام 

نظر شما