استاندار هرمزگان: برای حل مشکلات بخش خصوصی در استان هرمزگان مصمم هستیم

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۳۷۷۸
استاندار هرمزگان: برای حل مشکلات بخش خصوصی در استان هرمزگان مصمم هستیم
استاندار هرمزگان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان با بیان اینکه آماده ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری هستیم، گفت : کیف سرمایه گذاری برای 38 رسته در استان هرمزگان آماده شده است.

به گزارش خبرگزای برنا از هرمزگان ،  امروز به ریاست  مهدی دوستی  جلسه شصت و سوم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با دستور کارهای" بررسی مسائل مالیاتی، بررسی مشکلات حوزه معادن، برگزاری نمایشگاه های فصلی حوزه صنایع دستی و گردشگری استان "در سالن جلسات استانداری برگزار شد. 

 دوستی در این جلسه با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات بخش خصوصی در استان مصمم هستیم گفت: باید در جلسات با محوریت رفع مشکلات بخش خصوصی به مسائلی پرداخته شود که بتوان این مسائل را در سطح استان مرتفع کرد. 

وی افزود: برخی از مشکلات بخش خصوصی از جمله در حوزه مالیات باید در سطح کشور مطرح و از طریق مسئولان مرتبط پیگیری و برای رفع آن تلاش کرد. 

استاندار هرمزگان ، بیان داشت : در حوزه گردشگری، استان پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی دارد و برای سرمایه‌گذاران مشوق‌های تسهیلاتی و صدور مجوزها را درنظر گرفته ایم و ترغیب سرمایه گذاری بر روی علت سفر برای ما اهمیت بیشتری دارد چرا که ساخت هتل و سرمایه گذاری در بخش‌های نظیر این معلول هستند و به میزان نیاز در استان وجود دارند. 

وی با تاکید بر تعامل بیشتر اعضا بویژه در طرح های پیشنهادی ادامه داد: در حوزه ارائه ایده و جذب سرمایه گذار نیز باید طرح ها مطابق با واقعیت‌ها ارائه شوند و طرح های قابل اجرا در چند فاز قابل بهره برداری می تواند ما را به نتیجه مطلوبی برساند.

عالی ترین مقام استان ، عنوان کرد : در سفر ریاست  جمهوری به استان خوشبختانه تسهیلات بسیار خوبی اخذ شد که می‌توانیم در حوزه های مختلف در اختیار بخش خصوصی  بویژه سرمایه گذاران گردشگری قرار دهیم تا این حوزه در استان متحول شود. 

استاندار هرمزگان ، مطرح کرد : تاکنون کیف سرمایه گذاری استان برای 38 رسته آماده شده که در آن مجوزها و میزان اعتبارات و تسهیلات تخصیصی دیده شده و سرمایه گذار می‌تواند با در اختیار داشتن این کیف برای سرمایه گذاری در استان تصمیم گیری کند. 

وی ، اضافه کرد : این کیف سرمایه گذاری در کشور بی نظیر است و بخش خصوصی اتاق بازرگانی استان برای بهره مندی از آن در اولویت قراردارند تا نظرات تخصصی‌شان نیز در این کیف‌ها لحاظ شود. 

انتهای پیام 

نظر شما