خودرو لوکس ۴۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۶۳۲۱
خودرو لوکس ۴۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک دستگاه خودرو سواری بنز قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در شهرستان بندر عباس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، سردار  "غلامرضا جعفری" بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس با انجام اقدامات اطلاعاتی مبنی براینکه یک دستگاه خودرو سواری بنز به صورت قاچاق از مسیر "میناب به بندرعباس" در حال تردد است و یک دستگاه دنا پلاس به فاصله یک کیلومتر به عنوان اسکورت آن در حال حرکت می باشد لذا پیگیری موضع را به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

جعفری ، افزود: عوامل تیم اطلاعات و عملیات شهرستان بندر عباس در معیت عوامل  کمکی پاسگاه قلعه قاضی   پس از بررسی وهماهنگی و اخذ مجوز قضائی  با خودرو پوششی در محور "میناب -بندرعباس " به گشت زنی پرداخته نهایتا هر 2 خودرو در محور اصلی روئیت شده و به منظور بررسی بیشتر متوقف شدند.

وی عنوان کرد :با استعلام پلاک نصب شده برروی خودرو بنز  از سامانه راهور مشخص شده متعلق به خودرو فولکس است  و همچنین با توجه  اینکه خودرو فاقد مدارک گمرکی بوده لذا قاچاق بودن آن برای مأموران محرز شد.

این مقام انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش خوردو لوکس کشف شده بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 40 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام 

نظر شما