صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان جدا می شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۸:۳۵
کد خبر: ۱۳۵۶۳۶۷
صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان جدا می شود
دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان در بازدید از پیست موقت موتورسوار بندرعباس گفت: صف موتور سواران ورزشکار از قانون شکنان باید جدا شود تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، علیرضا احمدی منش افزود: وظیفه حاکمیت است که زیرساخت های  لازم برای ورزش موتور سواری را آماده کند.

 احمدی منش ، ادامه داد: دادستانی این موضوع را به طور جدی  از طریق استانداری هرمزگان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری خواهد کرد تا اگر شد در همین پیست موقت، و اگر امکان اجرا در مکان فعلی وجود نداشت در جایی مناسب تر مکانی در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار بگیرند.

وی ، خاطرنشان کرد: مکان جدید باید یک پیست مناسب استاندارد و شکیل داشته باشد  که در شأن اعضای هیأت اتومبیل رانی و موتور سواری باشد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان، عنوان کرد : بحث دیگری که باید پیگیری شود این است که آیا این دوستان موتور سوار موارد قانونی را رعایت می کنند یا خیر؟ هیات موتور سواری و اداره کل ورزش و جوانان  باید هیاتی را تشکیل دهند تا در خصوص چالش ها و موانع قانونی مثل موضوع گواهینامه ورزشکاران ، وجود مستندات قانونی برای موتور های مورد استفاده تصمیم گیری شود. 

وی ، اضافه کرد : نتیجه این بررسی ها باید بعد از تعیین و تکلیف، در شورای تأمین و دادستانی بررسی شوند تا  یک راهکار خوب و قانونی پیدا کنیم تا دوستان موتور سوار دغدغه رفت و آمد به پیست و برگزاری تمرین و مسابقات را نداشته باشند.

این مسئول ، مطرح کرد: موضوع بعدی این است که آن دسته از موتور سوارانی که قانون مدار هستند باید از آن دسته از افرادی که قانون را رعایت نمی کنند جدا شوند. 

احمدی منش ، بیان داشت : موتور های موجود باید سنددار شوند تا به راحتی بتوانند در مسیر رسیدن به پیست رفت و آمد کنند و با آن دسته از موتور سوارانی که در شهر برای امنیت مردم مزاحمت ایجاد می کنند به طور جدی  برخورد می شود. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان، تصریح کرد: صف موتورسواران ورزشکار از قانونشکنان باید جدا شوند تا با افراد قانون شکن برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز