خطر سیلاب در هرمزگان هنوز رفع نشده است

۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۱۴:۲۷:۴۸
کد خبر: ۱۳۵۶۸۶۲
خطر سیلاب در هرمزگان  هنوز رفع نشده است
مدیرکل بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه انسداد مسیر بندر خمیر به بندرلنگه، مردم از مسیر جایگزین بندرخمیر-دژگان-بندرلنگه تردد کنند ، گفت : فعالیت سامانه بارشی مونسون از ظهر امروز در مناطق غربی هرمزگان تشدید می‌شود .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهرداد حسن‌زاده ، افزود : باتوجه به ادامه فعالیت سامانه مونسون در استان شب گذشته بارندگی‌های شدید و قابل توجهی را در شهرستان بندرلنگه شاهد بودیم که موجب مسدود شدن مسیر در قسمت آبنمای روستای کنخ به سایه خوش شد از این رو با اختصاص فوری راه جایگزین مشکل این محور مواصلاتی رفع شد و هم اکنون  تردد بدون هیچ مشکلی در این محور حال انجام است.

حسن زاده ، عنوان کرد : لازم است مردم شریف هرمزگان همچنان هوشیاری خود را حفظ کنند چرا که سامانه بارشی مونسون همچنان در استان فعال است و  خطر جاری شدن روان آبها و سیلاب در تمام مناطق استان جدی است.

وی، تاکید‌کرد: با تشدید فعالیت سامانه بارشی از ظهر امروز مناطق غربی استان شاهد بارندگی‌هایی خواهند بود و  طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی امشب نیز  تمام استان درگیر بارندگی می‌شود که بر همین مبنا تاکید می‌کنیم مردم  از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌های فصلی و مراتع، صعود به ارتفاعات، تردد در مسیرهای روستایی و شهری، تماشای حرکت روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها به جد پرهیز کنند.

این مسئول ، خاطرنشان کرد: در هنگام وقوع صاعقه به محض مشاهده نور از حضور در محوطه باز، پشت بام‌ها ، قرارگرفتن در کنار درختان، پنجره و وسایل گازی و برقی دوری کنید. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان‌کرد: طبق اعلام اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان محور بندرخمیر-بندرلنگه-(آبنمای کنخ)به علت طغیان رودخانه فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است و مردم می‌توانند برای تردد در این محور از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندر لنگه استفاده کنند.

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز