درخشش خیره کننده دانش آموزان هرمزگانی درجشنواره فرهنگی و هنری کشور

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۳:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۹۰۹۵
درخشش خیره کننده دانش آموزان هرمزگانی درجشنواره فرهنگی و هنری کشور
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از درخشش دانش آموزان هرمزگانی در سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون های فرهنگی تربیتی خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از هرمزگان ، محمد قویدل افزود: دانش آموزان هرمزگانی در این دوره از رقابت ها با کسب 76 عنوان شامل؛ 28 مقام اول، یک مقام اول ویژه، 8 مقام دوم، 27 مقام سوم و 12 برگزیده، دردو بخش چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری کشور، شایستگی و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

 قویدل با اشاره به اهداف برگزاری این دوره ازجشنواره کشوری فرهنگی هنری کانون های فرهنگی تربیتی اظهار کرد: شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف، تقویت اعتماد به نفس و رشد و شکوفایی دانش آموزان در انواع مهارت ها از جمله اهداف این دوره از جشنواره فرهنگی هنری کانون های فرهنگی تربیتی کشور است که خوشبخانه دانش آموزان هرمزگانی توانستند با تکیه برخودباوری وتلاش و همت معلمان و مربیان و در سایه حمایت های خانواده ها نام هرمزگان را بلند آوازه کنند.

قویدل یادآورشد: آموزش و پرورش هرمزگان به منظور تقویت بنیه علمی و مهارتی دانش آموزان همه ظرفیت های خود را به کار گرفته است و با وجود محدودیت ها مالی وتجهیزاتی، در سطح کشوری درخشیدند.

این مسئول همچنین گفت: بدون تردید هرمزگان سرزمین استعدادهای برتراست و در صورت فراهم شدن بستررشد، دانش آموزان هرمزگانی در همه عرصه های علمی آموزشی و فرهنگی و هنری وورزشی می توانند افتخارآفرین باشند که دستاوردهای اخیر در همه حوزه ها گواه این ادعاست.

به گفته وی، فعالیت های فرهنگی تربیتی در سند تحول بنیادین بسیارمورد تاکید قرار دارد چرا که اساس نظام آموزشی بر دو پایه آموزش و تربیت استواراست.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان با تبریک این افتخارآفرینی، از تلاش و کوشش دانش آموزان ،معلمان و مربیان و حمایت و همراهی خانواده ها قدردانی کرد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز