بازگشت ۲۱ واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید هرمزگان

۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - ۱۳:۵۱:۳۵
کد خبر: ۱۳۶۰۷۵۱
بازگشت ۲۱ واحد تولیدی غیر فعال به چرخه تولید هرمزگان
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی و بانک ها بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید استان را به عنوان یک اولویت مهم پیگیری و دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، عادل شهرزاد در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات طرح های راکد و غیر فعال به تفکیک دستگاه های اجرایی و واحد های تحت تملک بانک ها، عنوان کرد: کلیه واحدهای تولیدی که با سرمایه گذاری احداث شده اند و به دلایل مختلف در سنوات گذشته راکد و غیر فعال شده اند ضروری است با برنامه ریزی مناسب به چرخه تولید استان باز گردند.

شهرزاد ، افزود: دستگاه های اجرایی و بانک ها با احصا مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال برای هر واحد راهکار مناسب جهت بازگشت مجدد آن به چرخه تولید ارائه کنند.

وی، تصریح کرد: برای بسیاری از واحد های غیر فعال و یا واحدهای که با ظرفیت پایینی فعالیت می کنند سرمایه گذاری های بسیاری صورت پذیرفته است و عدم بهره برداری مناسب از این واحدها موجب هدر رفت منابع می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان، عنوان کرد : دستگاه های اجرایی و بانک ها به منظور جلوگیری از اتلاف منابع با استفاده از ظرفیت های قانونی و همکاری بین دستگاهی نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی راکد و غیر فعال و بازگشت مجدد آنها به چرخه تولید استان اقدام کنند.

شهرزاد تصریح کرد : بازگشت واحدهای تولیدی غیر فعال و نیمه فعال به چرخه تولید استان موجب افزایش بهره وری، افزایش تولید و ایجاد ظرفیت های جدید اشتغالزایی می شود.

وی، با اشاره به تلاش ها جهت احیای واحدهای تولیدی غیرفعال، افزود: ابتدای سال تاکنون با اقدامات و تلاش های که صورت پذیرفته ۲۱ واحد تولیدی غیر فعال در بخش های کشاورزی، شیلات و صنعت مجدد به چرخه تولید استان بازگشته اند.

این مسئول خاطر نشان کرد : احیا واحدهای تولیدی غیر فعال و نیمه فعال با توجه به سیاست های اقتصادی دولت و حمایت ویژه از بخش تولید، به عنوان یکی از اولویت های مهم اقتصادی استان پیگیری و دنبال می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری هرمزگان، درخواست کرد : از همه دستگاه های اجرایی استان انتظار است در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی نسبت به بررسی و پایش مشکلات واحدهای تولیدی اقدام و نسبت به بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید استان با ارائه راهکار عملیاتی اقدام کنند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز