بیش از ۱۲۸ هزار میلیارد ریال ارزش پرونده های تشکیل شده در هرمزگان

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۱۶۰۶
بیش از ۱۲۸ هزار میلیارد ریال ارزش پرونده های تشکیل شده در هرمزگان
رئیس سازمان صمت هرمزگان، گفت: در 4 ماه امسال از واحدهای خرده فروشی، عمده فروشی، خدماتی، تولیدی، انبارها و سردخانه ها، بیش از 53 هزار و 559 فقره بازرسی در سراسر استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  خلیل قاسمی ، افزود : با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر کنترل قیمت کالاها از مبدا تولید افزود: کارشناسان و بازرسان این سازمان با برنامه ریزی های مدون و با انجام گشت های مشترک باسایر دستگاه های ذیربط و نظارتی اقدام به بازرسی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، نموده تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود .

قاسمی ، عنوان کرد : برهمین اساس طی 4 ماه سالجاری بیش از10 هزار و 251 مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی برگزار شده که منجر به کشف تخلفات قاچاق کالا ، اختفا و امتناع از عرضه کالا شده است .

وی در خصوص تعداد بازرسی های صورت گرفته ، نیز توضیح داد : در4 ماه گذشته 53 هزار و 559 مورد بازرسی از واحدهای صنفی،تولیدی و صنعتی استان هرمزگان صورت گرفته که 3 هزار و 896 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت بررسی و صدور رای نهایی ارسال شده است.

این مسئول بیشترین تخلفات صورت گرفته در چهار ماه سالجاری را در حوزه کالا و خدمات مربوط به میوه و تره بار، تخم مرغ ، برنج و حبوبات  عنوان کرد.

رئیس سازمان صمت هرمزگان مجموع تخلفات کشف شده توسط بازرسان را 4،464 بند به ارزش ریالی بیش از 128 هزارمیلیارد ریال اعلام کرد.

قاسمی باقدردانی از مردم استان هرمزگان در زمینه همکاری و مشارکت در تخلف یابی و معرفی واحدهای متخلف ، مطرح کرد : شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن 124 ستاد خبری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز