راه اندازی رشته سینما و تئاتر در هنرستان پسرانه هنرهای زیبای بندرعباس

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۴:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۴۱۲۶
راه اندازی رشته سینما و تئاتر در هنرستان پسرانه هنرهای زیبای بندرعباس
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی کشور در بازدید از هنرستان پسرانه هنرهای زیبای بندرعباس بر راه اندازی رشته سینما و تئاتر در این مرکز آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، محمد اسماعیلی ضمن بازدید از بخش های مختلف هنرستان پسرانه هنرهای زیبای بندرعباس و صحبت با یوسف بهرامی مدیر هنرستان گفت : آموزش ، مبنای رشد و تعالی فرهنگ و هنر و زمینه ساز کشف استعدادها به ویژه در مناطق کمتر برخوردار می باشد.

وی افزود : استان هرمزگان از لحاظ استعداد و گرایش نوجوانان و جوانان به فعالیت های هنری در سطح مطلوبی است و هنرستان هنرهای زیبا مرکز تخصصی آموزشهای هنری در رشته های مختلف است و این مراکز در استان ها باید تقویت شود.

مدیر کل برنامه ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر افزایش رشته های هنری در هنرستان پسرانه هنرهای زیبای بندرعباس خبر داد و بیان داشت : با توجه به تقاضای مکرر و بستر سازی مناسب راه اندازی رشته های سینما و تئاتر در این هنرستان در دستور کار قرار گرفته است

گفتنی است : مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی علاوه بر هنرستان هنرهای زیبا از آموزشگاه های آزاد هنری ، کارگاه مد و لباس ، هنرستان فاطمیه بازدید کردند.

انتهای پیام

نظر شما