کسب رتبه برتر در شاخص های اختصاصی و عمومی در بین دستگاه های اجرایی توسط اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی

۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۴۴۳۶
کسب رتبه برتر در شاخص های اختصاصی و عمومی در بین دستگاه های اجرایی توسط اداره کل شیلات هرمزگان  برای دومین سال پیاپی
اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فیقه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مدیرکل شیلات هرمزگان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان  رجایی و باهنر تاکید کرد:  تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در عملکرد این 2 شهید بزرگوار  دارد و  بدون شک هفته دولت بهترین زمان برای بیان دست آوردهای دستگاه های دولتی است.

عبدالرسول دریایی، کسب این مقام توسط اداره کل شیلات هرمزگان را نتیجه همراهی، همکاری و تلاش کارکنان شیلات استان و همچنین بهره برداران شیلاتی استان به ویژه جامعه آبزی پروری، صیادی و صنایع شیلاتی  و حمایت و پشتیبانی دولت مردمی ، استانداری ،سازمان شیلات ایران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه های مرتبط خواند و گفت: باتوجه به فعالیت های صورت گرفته در حوزه شیلات استان بی شک در آینده ایی نزدیک شاهد درخشش بیش از پیش شیلات در این استان باشیم . 

دریایی توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و منویات ایشان را از اولویت و دلایل موفقیت های مجموعه شیلات هرمزگان خواند و عنوان کرد: تلاش در راستای تحقق ظرفیت های شیلاتی استان، با رویکرد اشتغال زایی، تولید با محوریت دانش بنیان اولویت اصلی شیلات استان خواند.

وی اخلاص در عمل و کار برای خدا بسیار مهم داست و گفت:  با تکیه بر همین اصول و حتی با همین منابع محدود می‌توان خدمات بزرگی در مسیر انجام وظیفه داشت.

گفتنی است ،در پی کسب این موفقیت ، استاندار هرمزگان با اهدای تقدیرنامه ای به عبدالرسول دریایی ، مدیرکل شیلات هرمزگان  از تلاش ها و زحمات ایشان و کلیه کارکنان تلاشگر و خدوم این مجموعه در سال 1400 تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز