پایان شهریور ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای گمبرون شهر

۱۴۰۱/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۶:۳۸
کد خبر: ۱۳۷۸۴۷۱
پایان شهریور ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای گمبرون شهر
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس خبر داد : مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای گمبرون شهر تا پایان شهریور ماه سال جاری می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مریم پاسالار بیان کرد : نخستین جشنواره رسانه ای گمبرون شهر با موضوعاتی همچون محیط زیست ، عمران و آبادانی ، شهر هوشمند و الکترونیک ، هویت و کالبد شهری ، فرهنگ شهروندی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود که بخش های اصلی جشنواره ، شامل خبر ، تیتر مصاحبه ، گزارش خبری(تحلیلی) ، یادداشت ، گزارش تصویری عکس ، انیمیشن ، اینفوگرافی و... بخش ویژه نیز شامل دوستدار کودک و شهر خلاق ، استاندارد سازی فضای پارک ها و احداث پارک کودک و مادر می باشد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد رقابت مثبت و افزایش مشارکت رسانه ها، پیرامون اخبار شهرداری بندرعباس و استفاده از ظرفیت‌های موجود در رسانه ها در توسعه شهر بندرعباس بیان کرد و افزود : مهلت ارسال آثار از ۱۵ تیر ماه لغایت ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ است و برندگان نهایی نیز در تاریخ ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۱ معرفی خواهند شد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس افزود : علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.bandarabbas.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما