آیین نواختن زنگ مدارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد

۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۰۷:۵۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۰۹۸۶
آیین نواختن زنگ مدارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد
استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه معلمان برای تربیت نسل مومن ، اخلاق مدار و دانش ورز تلاش کنند گفت : علاوه بر تدریس و آموزش تمرکز بر مسائل پرورشی ، دینی ، فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان یکی از مهم ترین وظایف معلمان در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهدی دوستی در آیین نواختن زنگ مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت : با آغاز فعالیت مدارس و حضور دانش آموزان خون تازه ای در رگ‌های جامعه به جریان در آمده ، چرا که آینده کشور در دست این دانش آموزان است که به همت معلمان تربیت نسل مومن ، اخلاق مدار و دانش ورز ، آینده کشور را تضمین می کند.

وی با اشاره به برنامه های اولویت دار آموزشی استان ، افزود : برای بازسازی و تجهیز مدارس، راه اندازی و تجهیز هنرستان‌ها جدید، تجهیز آزمایشگاه‌های تخصصی مدارس و هنرستان ها، تعریف و تکمیل زیرساخت‌های درمانی- خدماتی و ورزشی فرهنگیان اقدامات خوبی انجام شده که در این مسیر صنایع مستقر در استان نیز کمک کردند زیرساخت‌ها در حوزه آموزشی بهبود یابد.

دوستی گفت : بنده طرفدار آموزش عمومی و دولتی هستم و اعتقادی به تبعیض در آموزش و پرورش ندارم و تلاش می کنم زیرساخت‌های لازم در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا امکان تحصیل با کیفیت برای تمام دانش آموزان بدون هیچ تبعیضی فراهم شود.

وی ایجاد هنرستان های جوار صنایع و معادن را زمینه ساز تربیت نیروی متخصص و تضمینی بر آینده شغلی جوانان استان دانسته و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین گام‌های اساسی در حوزه آموزش، ایجاد هنرستان‌های تخصصی جوار صنایع در استان است در برنامه چهارساله دولت 31 هنرستان مشخص شده که امسال 6 هنرستان‌ تخصصی معدن، شیلات و کشاورزی، انرژی ، متالوژی و بهیاری امسال وارد مدار آموزشی شد و امیدواریم با تفاهم نامه‌هایی که با صنعت منعقد خواهیم کرد بتوانیم زمینه‌ای برای استخدام و به کارگیری این دانش آموزان در آینده نیز فراهم کنیم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر برنامه های پرورشی بصورت مدون و عملیاتی نه صرفا رفع تکلیفی گفت : یکی از اصلی‌ترین کارهای معلمان در سال تحصیلی جدید پرداخت و پرورش مسائل دینی ، فرهنگی و اجتماعی است ، معلمان در این حوزه باید وقت بگذارند چرا که بحث فرهنگی اساس نظام اسلامی است و می طلبد که تمرکز ویژه بر این مسئله باشد .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز