اسکله‌ تفریحی در جزیره ابوموسی ساخته می‌شود

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۴:۱۹
کد خبر: ۱۳۸۳۰۴۱
اسکله‌ تفریحی در جزیره ابوموسی ساخته می‌شود
استاندار هرمزگان گفت : با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه استانداری هرمزگان ، وزارت راه و شهرسازی و وزارت میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی زیر ساخت‌های گردشگری هرمزگان توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهدی دوستی با بیان این مطلب گفت : این تفاهم‌نامه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه دریا محور است که طبق آن پایانه‌های گردشگری بخش غربی شهید حقانی ، نخل ناخدا و جزیره هرمز تجهیز می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه محوریت و اولویت این تفاهم‌نامه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تعریف زیرساخت‌های جدید است ، افزود : تسهیل گری در فرآیند صدور مجوز از موضوعات توافقنامه است.

وی ادامه داد: تسهیل در فرآیند صدور مجوز برای تأسیسات و سازه‌های آبی اتفاق مهمی است که سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریایی را رونق می‌دهد.

دوستی افزود: اکنون فقط ۵ جزیره در حوزه دریایی و بندری کاربری دارند که موضوعات این تفاهم‌نامه در راستای توسعه محوطه بنادر، ارتقای کیفیت ارائه خدمات مسافرت‌های دریایی در ابعاد داخلی و بین‌المللی، گسترش فعالیت‌های گردشگری دریایی با شرایط ایمن مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی است تا گردشگری دریایی در هرمزگان شکوفا شود.

استاندار هرمزگان تأکید کرد : اسکله‌های تفریحی در سایر بنادر استان به‌ ویژه جزیره استراتژیک ابوموسی به‌زودی ساخته می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز