توجه به گردشگری در شهرهای بندری رونق و توسعه شهر را به همراه دارد

۱۴۰۱/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۲:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۳۳۰۲
توجه به گردشگری در شهرهای بندری رونق و توسعه شهر را به همراه دارد
شهردار بندرعباس گفت: توسعه صنعت توریسم و گردشگری در شهر بندرعباس نیازمند بازنگری و تدوین سند چشم انداز در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهدی نوبانی در مراسم روز جهانی و هفته گردشگری که در هتل هما برگزار شد گفت : شهرداری بندرعباس از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حمایت می کند و ایده ها و طرح ها در این حوزه به شکل ویژه مورد ارزیابی و بررسی و اجرائی می شوند.

وی افزود : بندرعباس یک شهر تجاری ،صنعتی و توریستی است که چندین ظرفیت را در بالاترین سطح ممکن در خود دارد و باید جایگاه شهر بندرعباس در توسعه شهری، زیر ساختها شهری و کیفیت منظر و سیمای شهر در بالاترین سطح باشد.

نوبانی توریسم و گردشگری را صنعتی پیشرو برشمرد و اهمیت آن را در معرفی یک شهر به دنیا بسیار اثر گذار دانست و اظهار داشت : برای توسعه همه جانبه یک شهر باید در همه ابعاد شهر را به استاندارها نزدیک کرد و در بحث گردشگری اگر ظرفیت های سرمایه گذاری معرفی شوند قطعا سرمایه گذاران با توجه به امنیت و اهمیت شهر بندرعباس برای سرمایه گذاری ورود خواهند کرد.

شهردار بندرعباس در ادامه خاطر نشان کرد : توسعه صنعت توریسم وگردشگری در شهر بندرعباس نیازمند بازنگری و تدوین سند چشم انداز در این حوزه است و هماهنگی سازمانها و نهادها فعال در حوزه گردشگری قطعا میتواند افقهای روشنی را برای شهر ترسیم کند و اتفاقات تازه ای را رقم بزند که امیدواریم این امر مهم به شکل ویژه برای توسعه گردشگری در شهر بندرعباس مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز